D.U.K.

Čia rasite atsakymus į šiuos klausimus:

  • Apie mūsų darbą karantino metu
  • Apie mūsų siūlomas prekes
  • Apie mūsų siūlomas prekių kainas
  • Apie prekių pristatymą
  • Apie pirkimą elektroninėje erdvėje
  • Apie užsakymo vykdymą
  • Apie nuolaidų kodus

Noriu paklausti apie parduotuve.nematekas.lt darbą karantino metu

Ar galima užsakytas prekes atsiimti mūsų firminėse parduotuvėse?

Taip. Pasirinkus atsiėmimą parduotuvėje ir sumokėjus už prekes, jūs galėsite jas atsiimti ŽŪB “NEMATEKAS” parduotuvėse.

Ar keičiasi Nemateko parduotuvių atsiėmimo punktų darbo laikai?

Užsakymų atsiėmimo punktų darbo laikai prilygsta parduotuvės darbo laikui.

Ar galima atsiskaityti grynaisiais?

Ne. Apgailestaujame, tačiau galimybės atsiskaityti grynaisiais nėra.

Ar kurjeriai pristatinės prekes?

Taip. Kurjeriai ir toliau vykdys siuntų pristatymą į namus.

Ar galima prekes pristatyti po karantino?

Mūsų darbuotojai, kurie rūpinasi Jūsų užsakymų pristatymu į namus, karantino metu užtikrina bekontaktį pristatymą bei imasi visų saugumo priemonių, kad apsaugotų Jus ir savo darbuotojus, todėl rekomenduojame nelaukti karantino pabaigos ir užsakymus priimti dabar.

Ar reikia informuoti, kad atlikau mokėjimą?

Sėkmingai atlikus mokėjimą informaciją gauname kelių valandų bėgyje, todėl papildomai mūsų informuoti apie atliktą mokėjimą nereikia. Jeigu po paros laiko negaunate jokios Jūsų mokėjimo gavimą patvirtinančios informacijos, maloniai prašome informuoti mus apie tai skambučiu (+370 698 51395, +370 612 33940) arba elektroniniu laišku uzsakymai@nematekas.lt.

Kodėl keičiasi pristatymo terminai, prieš užsakymą ir po patvirtinimo?

Apgailestaujame, tačiau šiuo metu užsakymų kiekį turime didesnį nei įprastai, todėl gali būti, kad Jūsų užsakymo pristatymo data nusikelia ir užsakymą gaunate vėliau. Dedame visas pastangas, kad tokių atvejų būtų kuo mažiau ir kad visi užsakymai mūsų klientus pasiektų laiku.

Kur galiu rasti sąskaitą-faktūrą?

Sąskaitą išsiųsime el. paštu įvykdžius užsakymą. Taip pat dokumentą galite rasti ir savo paskyroje, internetiniame puslapyje skyrelyje “Užsakymai” paspaudus interaktyvią nuorodą “Atsisiųsti sąskaita-faktūra”.

Ar reikalinga banko sąskaita pinigų grąžinimui?

Taip, tam kad įvyktų sėkmingas pinigų grąžinimas, prašome nurodykite savo banko sąskaitos numerį, į kurį pageidaujate, kad pinigai būtų pervesti.


Noriu paklausti apie Jūsų prekes

Iš kur yra išvežamos prekės klientams?

Jūsų užsakytos prekės yra išvežamos tiesiai iš mūsų gamybos būstinės ( Rusonių g. 17A , Dovainonių k. Rumšiškių sen., Kaišiadorių r.) ir pristatomos Jums.

Ką daryti, jei prekės aprašyme nerandu informacijos, kuri mane domina?

Rašykite mums el. laišką adresu pardavimai@nematekas.lt ir mes Jums atsakysime per 2 darbo dienas.

Ką daryti, jei prekės aprašyme pateikta informacija yra skirtinga, lyginant su kitais tinklalapiais?

Rašykite mums el. laišką adresu pardavimai@nematekas.lt, informaciją patikrinsime ir per 2 darbo dieną atsakysime.

Ar nematekas.lt/parduotuve prekės tikrai yra originalios?

Taip, visos parduotuve.nematekas.lt parduodamos prekės yra originalios. Visos prekės yra patikrinamos kokybės skyrus ir tik tuomet yra išvežamos Jums. Prekybai internetu yra gautas maisto tvarkymo subjekto patvirtinimo pažymėjimo Nr. 490000833.


Noriu paklausti apie prekių kainas

Ar galiu derėtis dėl kainos?

Savo pirkėjams visada stengiamės pasiūlyti geriausią kainą. Jei tą pačią prekę randate pigiau pas kitą pardavėją Lietuvoje, praneškite mums ir mes pasistengsime pateikti tokį pat ar geresnį pasiūlymą.

Ar Jūsų prekių kainos yra su PVM?

Taip, visų prekių kainos mūsų parduotuvėje nurodytos su PVM.


Noriu paklausti apie prekių pristatymą

Kur nematekas.lt/parduotuve pristato prekes?

Aktuali Pristatymo informacija randama tinklapio apačioje esančioje skiltyje Pristatymas.

Per kiek laiko pristatote prekes?

Numatomas prekių pristatymo laikas yra nurodomas kiekvienam atskirai el. paštu arba paskambinant. Daugiau informacijos skiltyje Pristatymas

Ar galime prekes atsiimti pačiam?

Be abejo, prekes galima atsiimti mūsų parduotuvėse:

Dėmesio! Valstybinių švenčių dienomis prekių atsiėmimo punktai nedirba. Nedarbo dienų sąrašą rasite čia.





Noriu paklausti apie pirkimą parduotuve.nematekas.lt

Ar galima sumokėti už prekę vienam asmeniui, o prekę pristatyti kitam?

Taip. Tiesiog spustelėkite mygtuką „Keisti“ pasirinkdami pristatymo būdą ir įveskite asmens, kuriam pageidaujate, jog būtų pristatyta prekė, duomenis.

Noriu pateikti daugiau informacijos prie užsakymo (durų kodas, nurodymai kurjeriui, kt.). Kur galėčiau tai padaryti?

Užsakymo komentaruose, pasirinkdami pristatymo būdą. Lauko pavadinimas – „Įrašykite pastabas“.

Kada jūs pamatote mano užsakymą?

Jūsų užsakymą pamatome, kai paspaudžiate mygtuką „Užsakyti“ žingsnyje „Užsakymo peržiūra“.

Kaip gauti sąskaitą-faktūrą už pirktas prekes?

Sąskaitą-faktūrą atsiųsime Jums Jūsų užsakyme nurodytu el. pašto adresu iškart, kai Jūsų užsakymas bus paruoštas išsiųsti. Elektroninė sąskaita-faktūra tuo pačiu yra ir garantinis talonas.


Noriu paklausti apie užsakymų vykdymą

Kada pradedate vykdyti užsakymą?

Jei užsakymo apmokėjimą vykdote per el. bankininkystės sistemą, užsakymą pradedame vykdyti nedelsiant. Jei pasirenkate kitą apmokėjimo būdą – užsakymą pradėsime vykdyti patikrinę Jūsų duomenis telefonu arba el.paštu. Paprastai užsakymo tvirtinimas trunka ne ilgiau nei vieną darbo dieną.

Ką reiškia užsakymo statusas?

Atsakymas:

  • Pateiktas
    Užsakymas pateiktas, tačiau dar nevykdomas. Pirma užsakymo būsena, turinti du rezultatus: arba užsakymas atmetamas (netyčia padarytas užsakymas, neapmokėtas užsakymas), arba jis patvirtinamas (padaromas apmokėjimas, suderinama užsakymo informacija, teisingai supildomi visi užsakymo duomenys).
  • Vykdomas
    Užsakymas pradedamas vykdyti. Jei prekė yra sandėlyje, ją pradedama pakuoti.
  • Perduotas kurjeriui
    Jūsų užsakymas perduotas kurjeriui ir šiuo metu yra pakeliui pas Jus arba į Jūsų pasirinktą parduotuve.
  • Supakuotas
    Užsakymas paruoštas ir laukia jūsų pasirinktoje parduotuvėje.
  • Įvykdytas
    Užsakymas atsiimtas iš prekių atsiėmimo punkto arba pristatytas gavėjui pasirinktu būdu.
  • Atmestas
    Užsakymas atmestas (netyčia padarytas užsakymas).
  • Grąžintas
    Prekė yra grąžinta (klientui netiko gaminiai arba kurjeris nerado jūsų namuose).

Ar galiu atšaukti savo užsakymą?

Atsakymas: Taip. Užsakymą atšauksite paskambinę mums tel. +370 698 51395, +370 612 33940 arba el. paštu uzsakymai@nematekas.lt. Nepamirškite nurodyti savo užsakymo numerio.


Noriu paklausti apie nuolaidų kodus

Kas yra nuolaidos kodai?

Nuolaidos kodas yra vienkartinis kodas, kuriuo galite atsiskaityti panaudodami visą jo vertę bei padengti iki 100% pirkinio vertės. Vieno apsipirkimo metu galima panaudoti tik vieną nuolaidos kodą.

Kaip gauti nuolaidos kodą?

Nuolaidos kodai dažniausiai skiriami kaip prizai įvairiuose žaidimuose, konkursuose ar loterijose. Apie juos pranešame savo naujienlaiškiuose, tinklapyje ir Facebook puslapyje.